Lucky person bebeh ~

I Been BLOGGING ~

Daisypath Friendship tickers

Tick Tock Tick Tock !!


Get your own Digital Clock

29 May 2011

Kesayangan .

bismillah ..

assalamualaikum w.b.t


aku ingat lagi ..
waktu ketika aku mula mengenali kau ,
hidup jadi tenang ..
daripada kekusutan yang menyelubungi aku ketika itu ,

entah bagaimana ..
aku dan kau  ,
tibe2 boleh menjadi ..
rapat , serapat yang mungkin ,
bingung aku , sb jarang pulak kan ..
org senang2 nak rapat dgn aku ..

perasaan sayang timbul ,
kat kau ..
rapat itu , hurmm ..
kadang2 buat aku bingung ,
sampai aku terfikir2 , kenape ..

sudah berdua , mcm2 perasaan timbul
smpai stu ketika , aku rse aku gile
pyscho ..
arghh ~

mungkin sdah berabad berkwan ,
bertahun bersma ..
aku benci kau !
sebab ..

sangat memahami aku ..




thanks for this ..
thanks for care ..
thanks for patient ..
thanks for being there for me ..
and ...
thanks for everything ~
applepie sugasuga , <3 x 23



No comments:

Click2 ~